Zanussi Dishwasher ZDT 200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi Dishwasher ZDT 200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Alfonsv40 04-06-2012
Geschreven voor: Zanussi Dishwasher ZDT 200

mijn mening is nog steeds dezelfde als de vorige keer , mijn slechte beoordeling wat betreft duurzaamheid komt doordat de vaatwasser zo snel defect raakte en dan 1 maand wachten voor het toestel hersteld raakte ,nu bijna anderhalf jaar later blijft het wel werken ,men moet wel 1 op 4 keer het toestel resetten ,dit gaat wel simpel door enkele sec.een toets ingedrukt te houden, of dit allemaal normaal is blijft een open vraag, de review van Frans is reeds enkele jaren oud waardoor ik mij afvraag of dit wel over hetzelfde toestel gaat, het wasresultaat is absoluut niet goed, zowel bestek als borden zijn er steeds een aantal welke met de hand opnieuw moeten afgewassen worden, de vaatwasser in onze onze oude wooning was 20 jaar oud en het wasresultaat was stukken beter, de 5 jaar garantie van Zanussi ga ik zeker niet uitdoen, zolang blijven sukkelen kan echt niet .

Alfonsv40 15-02-2012
Geschreven voor: Zanussi Dishwasher ZDT 200

ik heb deze vaatwasser nu iets meer dan een jaar in gebruik , ik heb mijn oordeel gedeeltelijk moeten herzien , vooral het wasresultaat is soms bedroevend , waar ik vroeger een 8 heb gegeven is dat nu slechts een 5 en dan oordeel ik nog mild , 5 jaar garantie is veel maar ik denk dat ik zolang niet ga wachten om een ander toestel aan te schaffen , regelmatig blokeert de electronica , enkele sec. de toets ingedrukt houden volstaat wel om het toestel terug aan de praat te krijgen maar vertrouwen geeft dit niet , de indeling is een ramp , ons vorig toestel was meer dan 20 jaar oud toen we verhuisden naar een app. en werkte nog steeds vlekkeloos , alle apparaten in het app. zijn splinternieuw , dit is echter geen garantie voor de goede werking

Ikke1974 14-02-2012
Geschreven voor: Zanussi Dishwasher ZDT 200

Wij hebben deze vaatwasser ruim 4 jaar in ons bezit gehad en niets anders dan problemen.
Vaatwastabletten die niet uit het bakje komen omdat hij dicht blijft, wasresultaten die niet altijd denderent zijn regelmatig moeten we hem opnieuw aanzetten.
Laten we dan maar niet eens hebben over de "service" die je bij de aftersales krijgt, in één woord WAARDELOOS. Je kan slecht een afspraak maken duurt lang, als er dan al iemand komt mag je blij zijn als je met respect en netjes wordt behandeld.
Inmiddels hebben wij het toestel vervangen daar wij het niet meer konden aanzien om nog langer te "prutsen" met deze machine.

AlfonsV40 13-07-2011

--------- update review, 13-07-2011 ----------
op vraag van Kieskeurig.NL geef ik een vervolg op mijn ervaringen met Zanussi ZDT 200 , Zanussi.BE heeft zich Geëxcuseerd voor het ongemak en als compensatie heb ik een pakket producten gratis ontvangen , men heeft tevens benadrukt dat in het vervolg een herstelling niet meer zo lang zou aanslepen , de vaatwasser werkt nog steeds goed , toch is er iets wat ik wantrouw , reeds enkele malen is het programma vast gelopen , men kan dan geen programma kiezen en de vaatwasser ook niet starten , dit kan wel gemakkelijk worden opgelost door de keuzeknop van het programma enkele sec. ingedrukt te houden , zo word alles geannuleerd en kan het programma opnieuw worden ingesteld , AlfonsV40

---------- 2e review, 25-03-2011 ----------
dit is mijn derde review , de soap gaat verder 16 Maart krijg ik telefoon met de melding dat de herstelling zal gebeuren op donderdag 24 Maart , de ganse dag tevergeefs gewacht ,ook geen telefoontje , deze morgen (25-3-2011) opnieuw contact opgenomen met de dienst na verkoop (Electrolux), er is wat misgelopen waarvoor hun exuces , nieuwe afspraak volgende maandag , WORD VERVOLGD

----------- 1e review, 16-03-2011 -----------
na amper een tiental wasbeurten heeft de electronika het begeven , de module moet worden vervangen ,deze moet worden besteld , de service laat te wensen over , na telefonisch contact ging men terug bellen omdat ik ook reeds een e-mail had verzonden , dat telefonisch contact heeft nog 2 dagen geduurd voor men terug contact opnam , nog een volle week wachten op de hersteller , zoals reeds gezegd de module moet worden besteld , de vaatwasser staat nu 2 weken defect en nog steeds niet hersteld , voor wanneer de herstelling is heb ik het raden naar , men zal wel bellen !

Voor wie het nog niet wist : Zannusi behoort tot de groep Electrolux , de bewuste vaatwasser werd standaard ingebouwd in een Dovy keuken , wij zijn pas verhuist naar een nieuwbouw appartement , alle toestellen (magnetron,koelkast,afzuigkap,inductie kookplaat en de vaatwasser zijn allemaal Zanussi) wij hadden dus geen keuze ,ik voorzie dat de vaatwasser nog problemen zal geven en uiteindelijk op de schroothoop zal belanden , ik weet nu reeds zeker dat de volgende een Miele zal zijn .

Fr@ns M 14-09-2006
Geschreven voor: Zanussi Dishwasher ZDT 200

Deze vaatwasser werkt prima en de vaat komt er schoon uit.
Maakt echter iets meer geluid dan de Bosch die we in het vorige huis hadden
staan. Ook zien de korven er minder robuust uit maar deze verschillen maakt het
prijsverschil ruimschoots goed.
Tevens moet ik melden dat de Zanussi snel met z'n was programma klaar is.
De duurzaamheid moeten we nog even afwachten.